معرفی بازی |‌ کمان‌دار افسانه‌ای «Archer Hunter»
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۷۰
  • /
  • ۲۰ مهر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴

معرفی بازی |‌ کمان‌دار افسانه‌ای «Archer Hunter»

در این بازی به سرزمینی افسانه‌ای می‌رویم که به‌دست نیروهای شیطانی تسخیر شده است. در چنین وضعیتی، شما به عنوان یک کمان‌دار ماهر، آخرین امید این سرزمین برای مقابله با نیروهای شر هستید.

در این بازی به سرزمینی افسانه‌ای می‌رویم که به‌دست نیروهای شیطانی تسخیر شده است.

در چنین وضعیتی، شما به عنوان یک کمان‌دار ماهر، آخرین امید این سرزمین برای مقابله با نیروهای شر هستید، شکارچی کمان‌داری که مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در تیراندازی او را به یک افسانه تبدیل کرده است.

در مسیر بازی Archer Hunter باید به شکاچی کمان‌دار کمک کنید بتواند با تیر و کمانش نیرو‌های شیطانی را یک بار و برای همیشه نابود کند.

برای این کار باید در هر مرحله با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید و پس از نابود کردن آن‌ها، رئیس قدرتمند هر مرحله را هم شکست دهید.

دشـمنان و رئیس‌های آن‌ها در هر مرحله قوی‌تر می‌شوند و مدل حمله‌هایشان هم تغییر می‌کند. این موضوع موجب می‌شود بازی از حالت کسل‌کننده و تکراری خارج شود و همیشه یک دشمن یا غول جدید شما را غافل‌گیر کند.

برای برقرار شدن تعادل در سیستم مبارزاتی بازی، شکارچی کمان‌دار شما هم دارای مهارت‌هایی است که می‌توانند ارتقا پیدا کنند.

در حقیقت، باید در پایان هر مرحله با امتیازهایی که به دست می‌آورید، قدرت شخصیت بازی را بیشتر کنید تا بتواند از پس شکست دادن دشمنان قوی‌تری که در مرحله‌های بعد در مسیرش قرار دارند برآید.

شما هم به قهرمان کمان‌دار کمک کنید تا سرزمینش را نجات دهد!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.